Zwroty i reklamacje

1. Zwrot/wymiana towaru w sprzedaży konsumenckiej

Każdy produkt zakupiony na retrokicks.pl możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni. W tym celu należy pobrać Druk zwrotu/wymiany towaru , który należy wydrukować, wypełnić i odesłać do nas wraz z butami i dowodem zakupu (paragon/faktura). Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony, dotyczy to również oryginalnego opakowania. Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować. Wymiana dokonana będzie na wskazany produkt w formularzu / zwrot nastąpi na wskazane w formularzu konto bankowe. 

 

W przypadku zakupów z wystawioną fakturą vat, firma wysyła do Konsumenta korektę faktury. Zwrot kwoty zamówienia następuje w tym przypadku po otrzymaniu podpisanej  przez klienta korekty vat.

Koszt przesyłki w przypadku wymiany wynosi odpowiednio:

  • przelew na konto firmy - 9,90zł
  • pobranie  - 11,95zł

 

Termin 14-dniowy jest nieprzekraczalny. Po przekroczeniu ustawowego terminu 14dni, towar będzie odsyłany na koszt klienta. 

Pobierz druk zwrotu/wymiany towaru  

 

 

2. Reklamacje konsumenckie

W przypadku reklamacji należy postąpić podobnie jak przy zwrocie towaru, czyli pobrać druk reklamacyjny. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować (zalecamy oryginalne opakowanie). Prosimy dołączyć również dokument zakupu oraz DOKŁADNIE wypełniony druk reklamacyjny i odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres naszej firmy na własny koszt.  

Pobierz zgłoszenie reklamacyjne

 

Adres do wysyłki:

E-MEGASPORT

ul. Świerczewska 52

71-066 Szczecin

 

Wszelkie paczki wysłane na koszt naszej firmy nie będą przyjmowane!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel