Zwroty / wymiana i reklamacje
1. Zwrot/wymiana towaru w sprzedaży konsumenckiej
Każdy produkt zakupiony na retrokicks.pl możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni. W tym celu należy pobrać Druk zwrotu/wymiany towaru , który należy wydrukować, wypełnić i odesłać do nas wraz z towarem i dowodem zakupu (oryginał paragonu / kopia faktury VAT). Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony, dotyczy to również oryginalnego opakowania. Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować. Wymiana dokonana będzie na wskazany produkt w formularzu / zwrot nastąpi na wskazane w formularzu konto bankowe lub kartę płatniczą (CASH BACK).
W przypadku zakupów z wystawioną fakturą VAT, firma wysyła do Konsumenta korektę faktury VAT. Zwrot kwoty zamówienia następuje w tym przypadku po otrzymaniu podpisanej przez Konsumenta korekty faktury VAT.
Przesyłki zwrotne wysyłane są firmą kurierską "za pobraniem - koszt przesyłki wynosi 14 zł
Ustawowy termin 14-dniowy jest nieprzekraczalny. Po przekroczeniu ustawowego terminu 14dni, towar będzie odsyłany na koszt klienta.
Pobierz druk zwrotu/wymiany towaru
2. Reklamacje konsumenckie
W przypadku stwierdzenia wady towaru, prosimy pobrać przykładowy druk zgłoszenia reklamacyjnego. Wadliwy towar prosimy bezpiecznie zapakować (zalecamy oryginalne opakowanie). Prosimy dołączyć również dokument zakupu oraz DOKŁADNIE wypełniony druk zgłoszenia reklamacyjnego i odesłać na przykład za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres naszej firmy na własny koszt. Reklamacje rozpatrywane są w ustawowym 14-to dniowym terminie liczonym od daty zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzeniu wad towaru. Odpowiedź sprzedawcy o sposobie rozpatrzenia reklamacji udzielona zostanie w formie pisemnej i przesłana do reklamującego w postaci wiadomości elektronicznej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Pobierz druk zgłoszenia reklamacyjnego
Adres do wysyłki:
E-MEGASPORT
ul. Świerczewska 52
71-066 Szczecin